Tuto webovou stránku provozuje bizzocasino.cz. Je odpovědností hráčů seznámit se s příslušnými zákony a regulacemi v jejich jurisdikci týkajícími se online hazardních her.
Pokud jsou Podmínky používání dostupné v několika jazycích, verze v angličtině je rozhodující.
Účinnost: 2. ledna 2021
Poslední aktualizace: 5. srpna 2024
Dostupnost webových stránek neznamená, že doporučují, propagují nebo vyzývají k jakékoli činnosti, která je v rozporu se zákony v jurisdikcích, kde jsou online hazardní hry nelegální.
Zavazujete se, že před registrací jste požádali o právní poradenství.
Bizzo-casino.cz si vyhrazuje právo na změnu Podmínek používání a podle možností informovat hráče o významných změnách. Doporučujeme pravidelně navštěvovat stránku s Podmínkami používání, abyste byli informováni o změnách.
Bizzo Casino přijímá pouze hráče, kteří pocházejí z těch zemí, kde jsou online hazardní hry legální.
Pokud vaše země není na registračním formuláři, momentálně se nemůžete registrovat. Obcházení těchto omezení je přísně zakázáno a může vést k zadržení výher a trvalému zablokování účtu.
Jste odpovědní za zajištění, že přístup na web a jeho používání je v souladu s právními předpisy vaší jurisdikce. Zaručujete, že hazardní hry jsou legální ve vaší oblasti.
Bizzo-casino.cz nenese odpovědnost za následky porušení právních předpisů a nevrací žádné sázky, výhry nebo ztráty. Hráči musí dodržovat místní zákony týkající se online hazardních her.
Následující země jsou zakázány pro hráče, kteří se nemohou účastnit skutečných peněžních her na webu Bizzo Casino: Izrael, Spojené státy, Spojené království, Francie a její zámořská území, Nizozemsko, Turecko, Lotyšsko, Spojené arabské emiráty, Nizozemské západní Indie, Estonsko, Bělorusko, Litva, Malta, Gibraltar, Jersey, Ukrajina, Curacao, Kypr, Angola, Albánie, Irák, Jamajka, Uganda, Íránská islámská republika, Libanon, Zimbabwe, Mauricius, Nikaragua, Jemen, Středoafrická republika, Pobřeží slonoviny, Súdán, Libérie, Sýrie, Kajmanské ostrovy, Somálsko, Kongo, KLDR, Eritrea, Haiti, Sierra Leone, Etiopie, Myanmar, Jižní Súdán, Burkina Faso, Libye, Mali, Barbados, Rwanda, Montserrat.
Webová stránka přijímá pouze dospělé hráče (minimální věk: 18 let), jejichž věk je v souladu s právními předpisy jejich bydliště. Je odpovědností hráčů zjistit zákony týkající se věkových limitů.
Společnost si vyhrazuje právo požadovat potvrzení věku hráče, omezit přístup na webové stránky nebo pozastavit účty hráčů, kteří nevyhovují těmto požadavkům.
Webová stránka umožňuje hraní v následujících měnách: EUR, USD, CZK.
Casino neúčtuje žádné poplatky za žádnou transakci. Hráč je odpovědný za všechny poplatky a daně podle pravidel zvoleného platebního poskytovatele a právních předpisů jeho jurisdikce.
Celková částka vkladu musí být třikrát otočena, než lze požádat o výběr.
Hráč potvrzuje, že zná a rozumí pravidlům her nabízeným na webové stránce. Uživatel je odpovědný za seznámení se s výplatními procenty jednotlivých her.
Vezměte prosím na vědomí, že některé hry nemusí být v určitých zemích dostupné v souladu se zásadami poskytovatele her, které se mohou čas od času měnit.
Použití VPN je povoleno, ale může vést k problémům nebo chybám připojení.
Dostupnost následujících her se v jednotlivých zemích liší:
Hráč si je vědom toho, že během hazardních her na webových stránkách může přijít o peníze. Společnost nenese odpovědnost za případné finanční ztráty vzniklé z používání webových stránek.
Společnost přijímá účinná opatření na ochranu osobních údajů hráčů před neoprávněným použitím a zpřístupňuje je pouze stranám zapojeným do poskytování hazardních služeb prostřednictvím webových stránek. I přesto společnost nenese odpovědnost za zpracování údajů třetími stranami, jako jsou poskytovatelé softwaru nebo dceřiné společnosti. Zpracování těchto údajů se řídí jejich vlastními podmínkami, pokud takové existují.
Společnost nenese odpovědnost za žádný hardware nebo software, chyby, nestabilní nebo ztracené internetové připojení nebo jakékoli jiné technické problémy, které mohou omezit přístup hráče k webovým stránkám nebo zabránit plynulému hraní.
V případě, že by došlo k nesprávnému potvrzení připsání nebo výplaty, společnost si vyhrazuje právo na zrušení všech sázek obsahujících chyby nebo na opravu chyby přepočítáním všech sázek na správné podmínky, které měly být k dispozici v okamžiku podání sázky, pokud by nebylo chyby.
Pokud kasíno nesprávně přičte hráčskému účtu bonusy nebo výhry, které hráč nemá nárok, ať už z technického problému, chyby v platebních tabulkách nebo lidské chyby, pak tyto bonusy a/nebo výhry zůstávají majetkem kasína a budou odečteny z hráčova účtu. Pokud hráč obdrží nesprávně výhru, na kterou nemá nárok, zůstává tato částka naším majetkem a bude odečtena z hráčova účtu. Pokud byste vyplatili peníze, na které nemáte nárok, dříve než jsme o chybě věděli, pak nesprávně vyplacená částka (nežádající jiná právní řešení a opatření) znamená dluh, který nám dlužíte. V případě nesprávného přičtení jste povinni nás okamžitě informovat e-mailem.
Kasíno, jehož ředitelé, zaměstnanci, partneři a poskytovatelé:
Tímto souhlasíte, že budete plně kompenzovat a chránit kasíno, jeho ředitele, zaměstnance, partnery a poskytovatele před jakýmikoli náklady, výdaji, ztrátami, škodami, nároky a odpovědnostmi, bez ohledu na to, co je způsobilo při používání webové stránky nebo účasti na hrách.
Berete na vědomí, že kasíno bude konečným rozhodčím, zda jste porušili podmínky kasína tím, že bychom pozastavili nebo trvale znemožnili vaši účast na webových stránkách.
Kasíno není finanční instituce a nemělo by být takto považováno. Váš účet nebude úročen a nenabízíme žádnou službu výměny peněz (včetně směny fiat-crypto).
Společnost má přísnou politiku proti podvodům. Pokud je u hráče podezření na podvod, včetně, ale nejen na následující:
Společnost si vyhrazuje právo zrušit uživatelský účet a pozastavit výplatu všech výher hráči. Toto rozhodnutí je v kompetenci společnosti a hráči nebudou o důvodech těchto kroků informováni. Společnost si rovněž vyhrazuje právo informovat regulační orgány o podvodných činnostech hráče.
Administrativa kasina si vyhrazuje právo požádat hráče o ověření, pokud to považuje za nezbytné. Účet nebude ověřen a výhry nebudou zpracovány, dokud nebude provedeno ověření s manažerem (hovor bude uskutečněn na telefonní číslo uvedené v hráčově účtu). Pokud je telefonní číslo neplatné nebo chybí, což vyvolává podezření na podvod, si kasino vyhrazuje právo účet zrušit a výhry zabavit. Pokud hráč neprovedl tuto proceduru do dvou týdnů, účet bude trvale uzavřen a výhry zabaveny. Taková opatření mohou přispět k redukci podvodů a prevenci negativních praktik v budoucnosti.
Pokud má hráč zdvojený účet s bonusy, nebo používá stejné identifikační údaje, nebo používá více účtů ve stejném prohlížeči, nebo používá stejný herní systém na obou účtech, kasino si vyhrazuje právo zrušit takové účty a zadržet výhry.
Pokud zákazník využije bezregistrace nabídku zdarma, přičemž jeho země se liší od IP adresy, administrativa kasina si vyhrazuje právo zrušit takové účty a zadržet výhry, aby se předešlo negativním praktikám v budoucnu.
Pokud se u některého hráče nebo skupiny hráčů objeví podezření na zneužívání promo akcí, administrativa kasina si vyhrazuje právo zastavit výplatu bezplatných spinů a/nebo bonusů.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo otázky, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.
Každý hráč si může vytvořit pouze jeden osobní uživatelský účet. Pokud hráč vytvoří více uživatelských účtů, může to vést ke zrušení účtů a pozastavení všech výplat. Vezměte prosím na vědomí, že kasino si vyhrazuje právo zamítnout žádost o vrácení vkladu v případě, že zjistí duplikované účty. Hráč nesmí poskytovat přístup ke svému uživatelskému účtu a nesmí umožnit třetím stranám – včetně, ale nejen, nezletilých – používat webovou stránku jeho jménem. Webová stránka může být používána pouze pro osobní účely a nesmí být použita k obchodním nebo ziskovým účelům.
V uživatelském profilu není povoleno používat žádný urážlivý nebo obscénní jazyk, ani komerční či propagační informace v poli „Přezdívka“. Pokud zjistíme jakékoliv porušení pravidel, může být obsah pole „Přezdívka“ změněn na neutrální. Při opakovaném porušení pravidel může být účet hráče zablokován a jeho peníze zabaveny.
Jakýkoli vrácený vklad, výhra nebo bonus, který hráč získal nebo akumuloval během aktivní doby duplikovaného účtu, může být nárokován zpět, a hráči souhlasí s tím, že na požádání vrátí všechny částky, které byly vyplaceny z duplikovaného účtu.
Držitel účtu potvrzuje, že veškeré aktivity provedené na účtu byly provedeny jím. Pokud účet spravuje třetí strana, držitel účtu nese výhradní odpovědnost za přístup k účtu.
BizzoCasino nabízí řadu platebních metod. Patří sem kreditní a debetní karty VISA a MasterCard, stejně jako různé webové peněženky. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na adrese [email protected], abyste se informovali o nejvýhodnějších platebních metodách ve vaší zemi.
Nezapomeňte, že minimální vklad je 10 USD/10 EUR. Maximální vklad závisí na vámi vybrané platební metodě.
BizzoCasino nepřijímá platby od třetích stran. Vklad může být proveden pouze z bankovního účtu, kreditní/debetní karty VISA/MasterCard, platebního systému Skrill/NETELLER nebo jiných platebních metod registrovaných na vaše jméno. Pokud při bezpečnostních kontrolách zjistíme, že jste porušili tento termín, vaše výhry budou zabaveny a kasino zváží možnost vrácení částky vložené pomocí platební metody třetí strany. Nicméně, kasino nenese odpovědnost za srážky nebo ztráty vkladů provedených pomocí platebních metod třetí strany.
Webovou stránku mohou používat pouze osoby, které dosáhly věku 18 let.
Seznam požadovaných dokumentů během ověřovacího procesu:
V některých případech je nutné poskytnout další potvrzení o původu finančních prostředků, aby bylo ověřeno, že hráč používá své vlastní peníze.
Těchto dokumentů si vyžádáme, pokud hráč dosáhne určitého vkladu/výběru, nebo pokud máme podezření na podvodnou činnost.
Budeme také kontrolovat sázení hráče z hlediska případného porušení pravidel. Pokud si nejsme jisti právoplatností výhry, kontaktujeme poskytovatele.
Abychom zabránili podvodnému nebo nedůvěryhodnému použití, ověřujeme dokumenty a můžeme požádat o selfie s identifikačním dokladem.
Hráč musí nahrát dokumenty na záložce „Ověření dokumentů“ svého účtu.
Podmínky pro ověření dokumentů:
Další dokumenty:
Fotografie nebo screenshot dokladu prokazujícího aktuální adresu bydliště: Data (jméno, adresa, datum vystavení dokumentu) musí odpovídat údajům hráče. Akceptovatelné jsou účty za služby, bankovní výpisy nebo jiné dokumenty vydané na území SNS.
Selfie s osobním identifikačním dokladem: Hráčovy ruce musí být viditelné a dokumenty budou pečlivě zkontrolovány. Můžeme také požádat o selfie s papírem, na kterém je napsáno jméno kasina a aktuální datum.
Doklad o majetku: Dokument potvrzující hráčovu finanční situaci.
Potvrzení o finančních prostředcích: Dokument potvrzující příjem finančních prostředků.
Pokud hráč neprovede nezbytný ověřovací postup do dvou týdnů, jeho účet bude trvale uzavřen a výhry budou zabaveny.
Reklamaci o vrácení peněz přijmeme pouze tehdy, pokud je žádost podána do prvních čtyřiadvaceti (24) hodin po údajné transakci nebo do třiceti (30) kalendářních dnů, pokud hráč tvrdí, že jiná osoba získala přístup k jeho účtu.
Pokud byl účet nabit kreditní kartou, máme právo vyplatit všechny žádosti o výběr až do výše celkové vložené částky jako vrácení platby za nákupy.
Před zpracováním vrácení peněz odečteme všechny vrácené bonusy a výhry.
Pokud náš zpracovatel plateb nebo kasino vyhodnotí, že jakýkoli nákup kreditní kartou nese nepřijatelná rizika, zahájíme vrácení celé transakce.
Pokud je částka vrácení menší než minimální částka, má společnost právo vrácení zamítnout.
Neaktivní účet je hráčský účet, na který se hráč nepřihlásil po dobu dvanácti (12) po sobě jdoucích měsíců.
V případě neaktivního účtu si kasino vyhrazuje právo účtovat měsíční poplatek za správu ve výši 10 eur, dokud zůstane zůstatek na účtu pozitivní.
Kasino tento poplatek odečte na začátku měsíce, kdy je účet považován za neaktivní, a na začátku každého dalšího měsíce, pokud účet zůstane neaktivní.
Odečítání poplatku kasino zastaví, pokud zůstatek na účtu klesne na nulu, nebo pokud bude účet znovu aktivován.
Kontaktujte náš zákaznický servis ohledně stížností.
Stížnosti jsou zpracovávány podporou a v případě potřeby jsou předány vedení kasina.
Obdržíte rozumné úrovně informací o stavu vaší stížnosti.
Pokud se kasinové vedení nebude schopno vypořádat s konfliktem, obraťte se na nezávislé orgány nebo regulační úřady pro hazardní hry.
V případě jakéhokoli sporu budou servery záznamy a logy sloužit jako konečný autoritativní zdroj.
Pokud dojde k neshodě mezi výsledkem zobrazeným na obrazovce a herním serverem, bude rozhodující výsledek herního serveru.
Pokud chcete vědět, jak používáme vaše osobní údaje, můžete si prohlédnout naše zásady ochrany osobních údajů.